نمایه نویسندگان

آ

  • آهنگ، فرحناز ترسیم نقشه راهبردی تشکیلات سازمانی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 143-168]

ا

  • ابراهیمی، مهدی ارزیابی عملکرد فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 103-123]
  • ابوالفضلی، سید ابوالفضل راهبرد قابلیت‌های بازاریابی، بازارمداری داخلی و عملکرد شرکت‌های دارویی بورس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 91-108]
  • احمدی، محمد راهبرد قابلیت‌های بازاریابی، بازارمداری داخلی و عملکرد شرکت‌های دارویی بورس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 91-108]
  • احمدی، محمد میلاد آسیب‌شناسی و تدوین راهبردهای کسب جایگاه برتر منطقه‌ای در توسعه‌ دولت الکترونیک [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 53-82]
  • احمدی زاد، آرمان الگوی سنجش هوشمندی کسب‌وکار در صنعت تلکام [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 267-281]
  • احمدی زاد، آرمان الگوی ارتقاء عملکرد سازمانی با کارآفرینی راهبردی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 147-167]
  • احمدی زاد، آرمان الگوی شناسایی و تحلیل موانع اجرای راهبرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 215-237]
  • احمدی طاهری، مریم ارزیابی راهبردی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در کشور [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 179-205]
  • احمدی کهنعلی، رضا واکنش‌های راهبردی و تعیینه‌های نهادی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 19-43]
  • اخوان خرازیان، مریم ارزیابی راهبردی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در کشور [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 179-205]
  • اسدی، غلامحسین تبیین الگوی رفتار توده‌واری و بازدهی سهام بنگاه‌ها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 207-228]
  • اسدیان، مهرداد راهبردهای کسب‌وکار، سیستم کنترل مدیریت و عملکرد بنگاه‌های اقتصادی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 153-178]
  • اعرابی، سید محمد کاربرد الگوی ممیزی راهبردی در تدوین راهبرد‌های منابع انسانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 197-214]
  • افتخار جهرمی، گودرز الگوی خصوصی‌سازی ساختار اداره مناطق آزاد تجاری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 249-275]
  • الهی، سید مجید راهبردهای کسب‌وکار، سیستم کنترل مدیریت و عملکرد بنگاه‌های اقتصادی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 153-178]
  • امیری، مقصود تبیین الگوی یکپارچه راهبردی ارزیابی عملکرد صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 151-171]
  • انصاری، آذرنوش مدیریت تجربه مشتری و تداوم استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 65-87]
  • ایزدی، نشمین رهیافت راهبردی تجدید‌‌ حیات شهری فرهنگ محور [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 19-45]

ب

  • بابایی زکلیکی، محمدعلی الگوی شناسایی و تحلیل موانع اجرای راهبرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 215-237]
  • بابایی زکیلکی، محمدعلی طراحی الگوی توسعه شایستگی‌های رهبری در سازمان‌های خدمات شهری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-100]
  • باورصاد، بلقیس الگوی فرآیندی ارتقای عملکرد مالی شرکت بر اساس تولید به‌شصهنگام، چابکی و مدیریت کیفیت جامع [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 107-123]
  • بذرافکن، سروه ارتقای اثربخشی سازمانی در پرتو عوامل اقتضایی داخلی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 191-210]
  • بنیادی نایینی، علی رهیافت راهبردی تجدید‌‌ حیات شهری فرهنگ محور [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 19-45]
  • بی‌ننده، راضیه ارتقای عملکرد بنگاه‌های اقتصادی از طریق راهبرد هم‌رقابتی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 23-46]

پ

  • پارسی‌زاده، فرخ چالش‌ها و راهبردهای اجتماعی آثار رواج شایعه وقوع زلزله [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 127-150]
  • پورابراهیمی، نینا الگوی موانع‌یابی راهبردهای بازاریابی بانکی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 45-65]
  • پورمقدسیان، پویا رابطه نزدیک‌بینی مدیریتی و راهبرد شرکت با تبیین نقش سخاوت‌مندی محیط [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 39-52]
  • پیشنمازی، پروانه چالش‌ها و راهبردهای اجتماعی آثار رواج شایعه وقوع زلزله [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 127-150]

ت

  • تاتاری، شهرام بررسی الگوی راهبردی عوامل روانی اجتماعی صنعت پوشاک و تاثیر آن بر کشورگرایی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 211-232]
  • تاج‌زاده نمین، ابوالفضل نگرشی راهبردی بر نقش کشور مبدأ و ملی‌گرایی بر اعتماد و نگرش مصرف‌کننده ایرانی در صنعت لوازم خانگی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 47-63]
  • تبرایی، اعظم بداهه‌گرایی راهبردی شرکت‌های دانش‌بنیان در محیط‌های پیچیده [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 47-71]
  • توکلی گلپایگانی، مریم تبیین الگوی یکپارچه راهبردی ارزیابی عملکرد صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 151-171]
  • تولایی، روح الله آسیب‌شناسی و تدوین راهبردهای کسب جایگاه برتر منطقه‌ای در توسعه‌ دولت الکترونیک [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 53-82]

ث

  • ثنایی اعلم، فاطمه ارائه الگوی اجرای خط‌مشی فقرزدایی در ایران براساس سند چشم‌انداز بیست ساله [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 233-266]

ج

  • جزنی، نسرین رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمان‏های چابک ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-125]
  • جعفری، سید محمدباقر ارتقای عملکرد بنگاه‌های اقتصادی از طریق راهبرد هم‌رقابتی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 23-46]
  • جعفری‌نیا، سعید تحلیل وضعیت پایداری دانشی بنگاه‌های اقتصادی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 169-189]
  • جمشیدی کهساری، حمزه طراحی الگوی توسعه شایستگی‌های رهبری در سازمان‌های خدمات شهری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-100]
  • جندقی، غلامرضا طراحی الگوی توسعه شایستگی‌های رهبری در سازمان‌های خدمات شهری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-100]
  • جُنگ، عباس برساخت انواع الگوهای هویتی در روند جهانی‌شدن [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 277-320]

ح

  • حاجی‌کریمی، عباسعلی طراحی مدل راهبردی ممیزی توسعه منابع انسانی در شرکت ملی نفت ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 229-252]
  • حسان، مریم طراحی مدل راهبردی ممیزی توسعه منابع انسانی در شرکت ملی نفت ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 229-252]
  • حسین‌زاده شهری، معصومه الگوی شناسایی و تحلیل موانع اجرای راهبرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 215-237]
  • حمیدی‌زاده، محمدرضا توسعه توانمندی‌های برنامه‌ای کارکنان دانشگرا [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 125-141]
  • حمیدی‌زاده، محمدرضا راهبرد کوچ ارزشی ـ رشدی و بهره‌وری سرمایه [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 217-232]
  • حمیدی‌زاده، محمدرضا تبیین و ارزیابی کارایی سیستم خبره تصمیمات راهبردی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-89]

خ

  • خاشعی، وحید بداهه‌گرایی راهبردی شرکت‌های دانش‌بنیان در محیط‌های پیچیده [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 47-71]
  • خاشعی، وحید الگوی ارتقای عملکرد، اجرای راهبرد و یادگیری سازمانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 173-195]
  • خداداد حسینی، سید حمید تبیین نقش میانجی قابلیت‌های پویا در راهبرد کسب مزیت رقابتی رابطه محور [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 169-189]
  • خراسانی، الهام نقش کارآفرینی راهبردی در ارتقای عملکرد سازمان‌های بخش عمومی‌ [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 109-126]
  • خسروی، صابر شناسایی و دسته‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه خدمات پرداخت همراه در ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 253-270]

د

  • دانش فرد، کرم اله ارائه الگوی اجرای خط‌مشی فقرزدایی در ایران براساس سند چشم‌انداز بیست ساله [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 233-266]
  • داوری، مهدی راهبرد کوچ ارزشی ـ رشدی و بهره‌وری سرمایه [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 217-232]
  • دهقان، نبی اله مدل جذب و نگهداری مشتریان راهبردی نظام بانکی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 125-151]
  • دهقانان، حامد رابطه نزدیک‌بینی مدیریتی و راهبرد شرکت با تبیین نقش سخاوت‌مندی محیط [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 39-52]

ر

  • راد، عباس توسعه توانمندی‌های برنامه‌ای کارکنان دانشگرا [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 125-141]
  • رجایی، مژده طراحی الگوی راهبردی ارزیابی رضایت مشتریان در سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 239-262]
  • رجبی فرجاد، حاجیه بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر راهبرد رقابتی شرکت ارتباطات زیرساخت با رویکرد منبع‌محوری [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 83-101]
  • رجبی فرجاد، حاجیه سرمایه اجتماعی، اشتراک راهبردی دانش و عملکرد سازمانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 191-215]
  • رحیم‌پور، مهین الگوی سنجش هوشمندی کسب‌وکار در صنعت تلکام [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 267-281]
  • رحیم‌پور، مهین الگوی شناسایی و تحلیل موانع اجرای راهبرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 215-237]
  • رحیم‌نیا، فریبرز تعامل تیم مدیریت ارشد با ابعاد تاب‌آوری آنان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 233-248]
  • رحیمی، فرج اله الگوی فرآیندی ارتقای عملکرد مالی شرکت بر اساس تولید به‌شصهنگام، چابکی و مدیریت کیفیت جامع [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 107-123]
  • رستگار، عباسعلی دستیابی به نوآوری سازمانی از مسیر هوشمندی رقابتی و تفکر راهبردی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 21-38]
  • رشیدی، متین راهبردهای کسب‌وکار، سیستم کنترل مدیریت و عملکرد بنگاه‌های اقتصادی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 153-178]
  • رضوانی، ابراهیم الگوی خصوصی‌سازی ساختار اداره مناطق آزاد تجاری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 249-275]

ز

  • زارعی متین، حسن طراحی الگوی توسعه شایستگی‌های رهبری در سازمان‌های خدمات شهری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-100]
  • زالی، محمدرضا شناسایی و دسته‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه خدمات پرداخت همراه در ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 253-270]
  • زاهدی، سکینه توسعه توانمندی‌های برنامه‌ای کارکنان دانشگرا [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 125-141]

س

  • ساعدپناه، آرمان الگوی ارتقاء عملکرد سازمانی با کارآفرینی راهبردی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 147-167]
  • سالار، جمشید راهبرد قابلیت‌های بازاریابی، بازارمداری داخلی و عملکرد شرکت‌های دارویی بورس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 91-108]
  • سخندان، الناز ارزیابی عملکرد فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 103-123]
  • سعیدپور، سعید واکنش‌های راهبردی و تعیینه‌های نهادی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 19-43]
  • سلطانی، مرتضی ارتقای عملکرد بنگاه‌های اقتصادی از طریق راهبرد هم‌رقابتی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 23-46]
  • سیادت، سید حسین طراحی الگوی راهبردی ارزیابی رضایت مشتریان در سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 239-262]
  • سیدجوادین، سید رضا طراحی مدل راهبردی ممیزی توسعه منابع انسانی در شرکت ملی نفت ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 229-252]

ش

  • شاه‌طهماسبی، اسماعیل تبیین نقش میانجی قابلیت‌های پویا در راهبرد کسب مزیت رقابتی رابطه محور [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 169-189]
  • شکوهیار، سجاد بررسی الگوی راهبردی عوامل روانی اجتماعی صنعت پوشاک و تاثیر آن بر کشورگرایی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 211-232]
  • شهریاری، فریده الگوی ارتقای عملکرد، اجرای راهبرد و یادگیری سازمانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 173-195]
  • شهسواری‌پور، ناصر ترسیم نقشه راهبردی تشکیلات سازمانی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 143-168]

ص

  • صفری، حسین طراحی مدل راهبردی ممیزی توسعه منابع انسانی در شرکت ملی نفت ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 229-252]
  • صنایعی، علی مدیریت تجربه مشتری و تداوم استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 65-87]
  • صیادی تورانلو، حسین ترسیم نقشه راهبردی تشکیلات سازمانی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 143-168]

ض

  • ضرغام بروجنی، حمید ارزیابی عملکرد فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 103-123]

ط

  • طالب‌پور، علیرضا طراحی الگوی راهبردی ارزیابی رضایت مشتریان در سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 239-262]
  • طالقانی، محمّد بررسی نقش مدیریت راهبردی در کارآفرینی سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 271-293]
  • طالقانی‌نژاد، سارا بررسی نقش مدیریت راهبردی در کارآفرینی سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 271-293]

ع

  • عارفی، امین دستیابی به نوآوری سازمانی از مسیر هوشمندی رقابتی و تفکر راهبردی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 21-38]
  • عالم تبریز، اکبر رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمان‏های چابک ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-125]
  • عالم تبریز، اکبر تبیین الگوی یکپارچه راهبردی ارزیابی عملکرد صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 151-171]
  • عوضی، سلمان بررسی الگوی راهبردی عوامل روانی اجتماعی صنعت پوشاک و تاثیر آن بر کشورگرایی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 211-232]

غ

  • غلامی، محمود مدل جذب و نگهداری مشتریان راهبردی نظام بانکی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 125-151]

ف

  • فارسیجانی، حسن تبیین راهبرد ارتقاء کیفیت خدمات بر اساس کلاس جهانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 127-146]
  • فدایی‌نژاد، محمد اسماعیل تبیین الگوی رفتار توده‌واری و بازدهی سهام بنگاه‌ها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 207-228]

ق

  • قادری، سامان ارتقای اثربخشی سازمانی در پرتو عوامل اقتضایی داخلی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 191-210]
  • قلیچ‌لی، بهروز شایستگی‌های کارآفرینانه، نوآوری و عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 89-106]

ک

  • کباری، مجتبی تبیین الگوی رفتار توده‌واری و بازدهی سهام بنگاه‌ها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 207-228]
  • کردنائیج، اسدالله تبیین نقش میانجی قابلیت‌های پویا در راهبرد کسب مزیت رقابتی رابطه محور [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 169-189]
  • کفچه، پرویز الگوی ارتقاء عملکرد سازمانی با کارآفرینی راهبردی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 147-167]

گ

  • گنجعلی، سمیه الگوی فرآیندی ارتقای عملکرد مالی شرکت بر اساس تولید به‌شصهنگام، چابکی و مدیریت کیفیت جامع [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 107-123]

م

  • محبی، المیرا راهبرد کوچ ارزشی ـ رشدی و بهره‌وری سرمایه [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 217-232]
  • محمدزاده، مهدی راهبرد قابلیت‌های بازاریابی، بازارمداری داخلی و عملکرد شرکت‌های دارویی بورس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 91-108]
  • مرادی، بابک رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمان‏های چابک ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-125]
  • مرادیان، یاشار تعامل تیم مدیریت ارشد با ابعاد تاب‌آوری آنان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 233-248]
  • مشبکی، اصغر الگوی موانع‌یابی راهبردهای بازاریابی بانکی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 45-65]
  • مظلومی، نادر الگوی ارتقای عملکرد، اجرای راهبرد و یادگیری سازمانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 173-195]
  • معمارزاده طهران، غلامرضا ارائه الگوی اجرای خط‌مشی فقرزدایی در ایران براساس سند چشم‌انداز بیست ساله [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 233-266]
  • مکانی، عاطفه شایستگی‌های کارآفرینانه، نوآوری و عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 89-106]
  • ملایری، امیر سرمایه اجتماعی، اشتراک راهبردی دانش و عملکرد سازمانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 191-215]
  • منصوری، محسن مدل جذب و نگهداری مشتریان راهبردی نظام بانکی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 125-151]
  • مهرابی، علی الگوی فرآیندی ارتقای عملکرد مالی شرکت بر اساس تولید به‌شصهنگام، چابکی و مدیریت کیفیت جامع [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 107-123]
  • موتمنی، علیرضا تبیین الگوی یکپارچه راهبردی ارزیابی عملکرد صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 151-171]

ن

  • نائیجی، محمد جواد نقش کارآفرینی راهبردی در ارتقای عملکرد سازمان‌های بخش عمومی‌ [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 109-126]
  • ناظمی، شمس‌الدین تعامل تیم مدیریت ارشد با ابعاد تاب‌آوری آنان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 233-248]
  • نسبی، نرجس السادات کاربرد الگوی ممیزی راهبردی در تدوین راهبرد‌های منابع انسانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 197-214]
  • نوری، روح‌الله تحلیل وضعیت پایداری دانشی بنگاه‌های اقتصادی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 169-189]

ه

  • هادی‌زاده، اکرم رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمان‏های چابک ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-125]
  • هیزجی، محمد دستیابی به نوآوری سازمانی از مسیر هوشمندی رقابتی و تفکر راهبردی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 21-38]

ی

  • یداللهی فارسی، جهانگیر شناسایی و دسته‌بندی فرصت‌های کارآفرینانه خدمات پرداخت همراه در ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 253-270]
  • یگانه، رسول تحلیل وضعیت پایداری دانشی بنگاه‌های اقتصادی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 169-189]
  • یگانه، لیلا تحلیل وضعیت پایداری دانشی بنگاه‌های اقتصادی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 169-189]