آ
-
آهنگ، فرحناز
ترسیم نقشه راهبردی تشکیلات سازمانی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 143-168]
ا
-
ابراهیمی، مهدی
ارزیابی عملکرد فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 103-123]
-
ابوالفضلی، سید ابوالفضل
راهبرد قابلیتهای بازاریابی، بازارمداری داخلی و عملکرد شرکتهای دارویی بورس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 91-108]
-
احمدی، محمد
راهبرد قابلیتهای بازاریابی، بازارمداری داخلی و عملکرد شرکتهای دارویی بورس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 91-108]
-
احمدی، محمد میلاد
آسیبشناسی و تدوین راهبردهای کسب جایگاه برتر منطقهای در توسعه دولت الکترونیک [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 53-82]
-
احمدی زاد، آرمان
الگوی سنجش هوشمندی کسبوکار در صنعت تلکام [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 267-281]
-
احمدی زاد، آرمان
الگوی ارتقاء عملکرد سازمانی با کارآفرینی راهبردی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 147-167]
-
احمدی زاد، آرمان
الگوی شناسایی و تحلیل موانع اجرای راهبرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 215-237]
-
احمدی طاهری، مریم
ارزیابی راهبردی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در کشور [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 179-205]
-
احمدی کهنعلی، رضا
واکنشهای راهبردی و تعیینههای نهادی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 19-43]
-
اخوان خرازیان، مریم
ارزیابی راهبردی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک در کشور [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 179-205]
-
اسدی، غلامحسین
تبیین الگوی رفتار تودهواری و بازدهی سهام بنگاهها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 207-228]
-
اسدیان، مهرداد
راهبردهای کسبوکار، سیستم کنترل مدیریت و عملکرد بنگاههای اقتصادی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 153-178]
-
اعرابی، سید محمد
کاربرد الگوی ممیزی راهبردی در تدوین راهبردهای منابع انسانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 197-214]
-
افتخار جهرمی، گودرز
الگوی خصوصیسازی ساختار اداره مناطق آزاد تجاری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 249-275]
-
الهی، سید مجید
راهبردهای کسبوکار، سیستم کنترل مدیریت و عملکرد بنگاههای اقتصادی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 153-178]
-
امیری، مقصود
تبیین الگوی یکپارچه راهبردی ارزیابی عملکرد صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 151-171]
-
انصاری، آذرنوش
مدیریت تجربه مشتری و تداوم استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 65-87]
-
ایزدی، نشمین
رهیافت راهبردی تجدید حیات شهری فرهنگ محور [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 19-45]
ب
-
بابایی زکلیکی، محمدعلی
الگوی شناسایی و تحلیل موانع اجرای راهبرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 215-237]
-
بابایی زکیلکی، محمدعلی
طراحی الگوی توسعه شایستگیهای رهبری در سازمانهای خدمات شهری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-100]
-
باورصاد، بلقیس
الگوی فرآیندی ارتقای عملکرد مالی شرکت بر اساس تولید بهشصهنگام، چابکی و مدیریت کیفیت جامع [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 107-123]
-
بذرافکن، سروه
ارتقای اثربخشی سازمانی در پرتو عوامل اقتضایی داخلی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 191-210]
-
بنیادی نایینی، علی
رهیافت راهبردی تجدید حیات شهری فرهنگ محور [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 19-45]
-
بیننده، راضیه
ارتقای عملکرد بنگاههای اقتصادی از طریق راهبرد همرقابتی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 23-46]
پ
-
پارسیزاده، فرخ
چالشها و راهبردهای اجتماعی آثار رواج شایعه وقوع زلزله [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 127-150]
-
پورابراهیمی، نینا
الگوی موانعیابی راهبردهای بازاریابی بانکی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 45-65]
-
پورمقدسیان، پویا
رابطه نزدیکبینی مدیریتی و راهبرد شرکت با تبیین نقش سخاوتمندی محیط [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 39-52]
-
پیشنمازی، پروانه
چالشها و راهبردهای اجتماعی آثار رواج شایعه وقوع زلزله [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 127-150]
ت
-
تاتاری، شهرام
بررسی الگوی راهبردی عوامل روانی اجتماعی صنعت پوشاک و تاثیر آن بر کشورگرایی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 211-232]
-
تاجزاده نمین، ابوالفضل
نگرشی راهبردی بر نقش کشور مبدأ و ملیگرایی بر اعتماد و نگرش مصرفکننده ایرانی در صنعت لوازم خانگی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 47-63]
-
تبرایی، اعظم
بداههگرایی راهبردی شرکتهای دانشبنیان در محیطهای پیچیده [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 47-71]
-
توکلی گلپایگانی، مریم
تبیین الگوی یکپارچه راهبردی ارزیابی عملکرد صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 151-171]
-
تولایی، روح الله
آسیبشناسی و تدوین راهبردهای کسب جایگاه برتر منطقهای در توسعه دولت الکترونیک [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 53-82]
ث
-
ثنایی اعلم، فاطمه
ارائه الگوی اجرای خطمشی فقرزدایی در ایران براساس سند چشمانداز بیست ساله [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 233-266]
ج
-
جزنی، نسرین
رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمانهای چابک ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-125]
-
جعفری، سید محمدباقر
ارتقای عملکرد بنگاههای اقتصادی از طریق راهبرد همرقابتی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 23-46]
-
جعفرینیا، سعید
تحلیل وضعیت پایداری دانشی بنگاههای اقتصادی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 169-189]
-
جمشیدی کهساری، حمزه
طراحی الگوی توسعه شایستگیهای رهبری در سازمانهای خدمات شهری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-100]
-
جندقی، غلامرضا
طراحی الگوی توسعه شایستگیهای رهبری در سازمانهای خدمات شهری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-100]
-
جُنگ، عباس
برساخت انواع الگوهای هویتی در روند جهانیشدن [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 277-320]
ح
-
حاجیکریمی، عباسعلی
طراحی مدل راهبردی ممیزی توسعه منابع انسانی در شرکت ملی نفت ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 229-252]
-
حسان، مریم
طراحی مدل راهبردی ممیزی توسعه منابع انسانی در شرکت ملی نفت ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 229-252]
-
حسینزاده شهری، معصومه
الگوی شناسایی و تحلیل موانع اجرای راهبرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 215-237]
-
حمیدیزاده، محمدرضا
توسعه توانمندیهای برنامهای کارکنان دانشگرا [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 125-141]
-
حمیدیزاده، محمدرضا
راهبرد کوچ ارزشی ـ رشدی و بهرهوری سرمایه [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 217-232]
-
حمیدیزاده، محمدرضا
تبیین و ارزیابی کارایی سیستم خبره تصمیمات راهبردی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 67-89]
خ
-
خاشعی، وحید
بداههگرایی راهبردی شرکتهای دانشبنیان در محیطهای پیچیده [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 47-71]
-
خاشعی، وحید
الگوی ارتقای عملکرد، اجرای راهبرد و یادگیری سازمانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 173-195]
-
خداداد حسینی، سید حمید
تبیین نقش میانجی قابلیتهای پویا در راهبرد کسب مزیت رقابتی رابطه محور [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 169-189]
-
خراسانی، الهام
نقش کارآفرینی راهبردی در ارتقای عملکرد سازمانهای بخش عمومی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 109-126]
-
خسروی، صابر
شناسایی و دستهبندی فرصتهای کارآفرینانه خدمات پرداخت همراه در ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 253-270]
د
-
دانش فرد، کرم اله
ارائه الگوی اجرای خطمشی فقرزدایی در ایران براساس سند چشمانداز بیست ساله [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 233-266]
-
داوری، مهدی
راهبرد کوچ ارزشی ـ رشدی و بهرهوری سرمایه [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 217-232]
-
دهقان، نبی اله
مدل جذب و نگهداری مشتریان راهبردی نظام بانکی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 125-151]
-
دهقانان، حامد
رابطه نزدیکبینی مدیریتی و راهبرد شرکت با تبیین نقش سخاوتمندی محیط [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 39-52]
ر
-
راد، عباس
توسعه توانمندیهای برنامهای کارکنان دانشگرا [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 125-141]
-
رجایی، مژده
طراحی الگوی راهبردی ارزیابی رضایت مشتریان در سیستمهای مدیریت فرآیند کسبوکار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 239-262]
-
رجبی فرجاد، حاجیه
بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر راهبرد رقابتی شرکت ارتباطات زیرساخت با رویکرد منبعمحوری [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 83-101]
-
رجبی فرجاد، حاجیه
سرمایه اجتماعی، اشتراک راهبردی دانش و عملکرد سازمانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 191-215]
-
رحیمپور، مهین
الگوی سنجش هوشمندی کسبوکار در صنعت تلکام [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 267-281]
-
رحیمپور، مهین
الگوی شناسایی و تحلیل موانع اجرای راهبرد [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 215-237]
-
رحیمنیا، فریبرز
تعامل تیم مدیریت ارشد با ابعاد تابآوری آنان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 233-248]
-
رحیمی، فرج اله
الگوی فرآیندی ارتقای عملکرد مالی شرکت بر اساس تولید بهشصهنگام، چابکی و مدیریت کیفیت جامع [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 107-123]
-
رستگار، عباسعلی
دستیابی به نوآوری سازمانی از مسیر هوشمندی رقابتی و تفکر راهبردی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 21-38]
-
رشیدی، متین
راهبردهای کسبوکار، سیستم کنترل مدیریت و عملکرد بنگاههای اقتصادی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 153-178]
-
رضوانی، ابراهیم
الگوی خصوصیسازی ساختار اداره مناطق آزاد تجاری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 249-275]
ز
-
زارعی متین، حسن
طراحی الگوی توسعه شایستگیهای رهبری در سازمانهای خدمات شهری [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 73-100]
-
زالی، محمدرضا
شناسایی و دستهبندی فرصتهای کارآفرینانه خدمات پرداخت همراه در ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 253-270]
-
زاهدی، سکینه
توسعه توانمندیهای برنامهای کارکنان دانشگرا [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 125-141]
س
-
ساعدپناه، آرمان
الگوی ارتقاء عملکرد سازمانی با کارآفرینی راهبردی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 147-167]
-
سالار، جمشید
راهبرد قابلیتهای بازاریابی، بازارمداری داخلی و عملکرد شرکتهای دارویی بورس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 91-108]
-
سخندان، الناز
ارزیابی عملکرد فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 103-123]
-
سعیدپور، سعید
واکنشهای راهبردی و تعیینههای نهادی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 19-43]
-
سلطانی، مرتضی
ارتقای عملکرد بنگاههای اقتصادی از طریق راهبرد همرقابتی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 23-46]
-
سیادت، سید حسین
طراحی الگوی راهبردی ارزیابی رضایت مشتریان در سیستمهای مدیریت فرآیند کسبوکار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 239-262]
-
سیدجوادین، سید رضا
طراحی مدل راهبردی ممیزی توسعه منابع انسانی در شرکت ملی نفت ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 229-252]
ش
-
شاهطهماسبی، اسماعیل
تبیین نقش میانجی قابلیتهای پویا در راهبرد کسب مزیت رقابتی رابطه محور [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 169-189]
-
شکوهیار، سجاد
بررسی الگوی راهبردی عوامل روانی اجتماعی صنعت پوشاک و تاثیر آن بر کشورگرایی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 211-232]
-
شهریاری، فریده
الگوی ارتقای عملکرد، اجرای راهبرد و یادگیری سازمانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 173-195]
-
شهسواریپور، ناصر
ترسیم نقشه راهبردی تشکیلات سازمانی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 143-168]
ص
-
صفری، حسین
طراحی مدل راهبردی ممیزی توسعه منابع انسانی در شرکت ملی نفت ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 229-252]
-
صنایعی، علی
مدیریت تجربه مشتری و تداوم استفاده مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 65-87]
-
صیادی تورانلو، حسین
ترسیم نقشه راهبردی تشکیلات سازمانی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 143-168]
ض
-
ضرغام بروجنی، حمید
ارزیابی عملکرد فرآیند مدیریت بحران مقصدهای گردشگری [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 103-123]
ط
-
طالبپور، علیرضا
طراحی الگوی راهبردی ارزیابی رضایت مشتریان در سیستمهای مدیریت فرآیند کسبوکار [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 239-262]
-
طالقانی، محمّد
بررسی نقش مدیریت راهبردی در کارآفرینی سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 271-293]
-
طالقانینژاد، سارا
بررسی نقش مدیریت راهبردی در کارآفرینی سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 271-293]
ع
-
عارفی، امین
دستیابی به نوآوری سازمانی از مسیر هوشمندی رقابتی و تفکر راهبردی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 21-38]
-
عالم تبریز، اکبر
رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمانهای چابک ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-125]
-
عالم تبریز، اکبر
تبیین الگوی یکپارچه راهبردی ارزیابی عملکرد صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 151-171]
-
عوضی، سلمان
بررسی الگوی راهبردی عوامل روانی اجتماعی صنعت پوشاک و تاثیر آن بر کشورگرایی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 211-232]
غ
-
غلامی، محمود
مدل جذب و نگهداری مشتریان راهبردی نظام بانکی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 125-151]
ف
-
فارسیجانی، حسن
تبیین راهبرد ارتقاء کیفیت خدمات بر اساس کلاس جهانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 127-146]
-
فدایینژاد، محمد اسماعیل
تبیین الگوی رفتار تودهواری و بازدهی سهام بنگاهها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 207-228]
ق
-
قادری، سامان
ارتقای اثربخشی سازمانی در پرتو عوامل اقتضایی داخلی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 191-210]
-
قلیچلی، بهروز
شایستگیهای کارآفرینانه، نوآوری و عملکرد شرکتهای دانشبنیان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 89-106]
ک
-
کباری، مجتبی
تبیین الگوی رفتار تودهواری و بازدهی سهام بنگاهها در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 207-228]
-
کردنائیج، اسدالله
تبیین نقش میانجی قابلیتهای پویا در راهبرد کسب مزیت رقابتی رابطه محور [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 169-189]
-
کفچه، پرویز
الگوی ارتقاء عملکرد سازمانی با کارآفرینی راهبردی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 147-167]
گ
-
گنجعلی، سمیه
الگوی فرآیندی ارتقای عملکرد مالی شرکت بر اساس تولید بهشصهنگام، چابکی و مدیریت کیفیت جامع [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 107-123]
م
-
محبی، المیرا
راهبرد کوچ ارزشی ـ رشدی و بهرهوری سرمایه [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 217-232]
-
محمدزاده، مهدی
راهبرد قابلیتهای بازاریابی، بازارمداری داخلی و عملکرد شرکتهای دارویی بورس [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 91-108]
-
مرادی، بابک
رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمانهای چابک ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-125]
-
مرادیان، یاشار
تعامل تیم مدیریت ارشد با ابعاد تابآوری آنان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 233-248]
-
مشبکی، اصغر
الگوی موانعیابی راهبردهای بازاریابی بانکی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 45-65]
-
مظلومی، نادر
الگوی ارتقای عملکرد، اجرای راهبرد و یادگیری سازمانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 173-195]
-
معمارزاده طهران، غلامرضا
ارائه الگوی اجرای خطمشی فقرزدایی در ایران براساس سند چشمانداز بیست ساله [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 233-266]
-
مکانی، عاطفه
شایستگیهای کارآفرینانه، نوآوری و عملکرد شرکتهای دانشبنیان [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 89-106]
-
ملایری، امیر
سرمایه اجتماعی، اشتراک راهبردی دانش و عملکرد سازمانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 191-215]
-
منصوری، محسن
مدل جذب و نگهداری مشتریان راهبردی نظام بانکی [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 125-151]
-
مهرابی، علی
الگوی فرآیندی ارتقای عملکرد مالی شرکت بر اساس تولید بهشصهنگام، چابکی و مدیریت کیفیت جامع [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 107-123]
-
موتمنی، علیرضا
تبیین الگوی یکپارچه راهبردی ارزیابی عملکرد صنعت بیمه [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 151-171]
ن
-
نائیجی، محمد جواد
نقش کارآفرینی راهبردی در ارتقای عملکرد سازمانهای بخش عمومی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 109-126]
-
ناظمی، شمسالدین
تعامل تیم مدیریت ارشد با ابعاد تابآوری آنان [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 233-248]
-
نسبی، نرجس السادات
کاربرد الگوی ممیزی راهبردی در تدوین راهبردهای منابع انسانی [دوره 7، شماره 25، 1395، صفحه 197-214]
-
نوری، روحالله
تحلیل وضعیت پایداری دانشی بنگاههای اقتصادی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 169-189]
ه
-
هادیزاده، اکرم
رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمانهای چابک ایرانی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 101-125]
-
هیزجی، محمد
دستیابی به نوآوری سازمانی از مسیر هوشمندی رقابتی و تفکر راهبردی [دوره 7، شماره 28، 1395، صفحه 21-38]
ی
-
یداللهی فارسی، جهانگیر
شناسایی و دستهبندی فرصتهای کارآفرینانه خدمات پرداخت همراه در ایران [دوره 7، شماره 27، 1395، صفحه 253-270]
-
یگانه، رسول
تحلیل وضعیت پایداری دانشی بنگاههای اقتصادی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 169-189]
-
یگانه، لیلا
تحلیل وضعیت پایداری دانشی بنگاههای اقتصادی [دوره 7، شماره 26، 1395، صفحه 169-189]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد